DUKE interiors staat voor service en kwaliteit

Als Duke Interiors doen we ons best om je zo goed mogelijk te helpen, dus hebben we hieronder de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op!

Veelgestelde vragen

Algemeen

Worden artikelen in mijn winkelmand voor mij gereserveerd?

Nee, producten in je winkelmand worden niet voor je gereserveerd.
Pas als je jouw bestelling hebt betaald en voltooid, ben je zeker van je aankoop.

Hoe kan ik een bepaald product zoeken?

Om snel een artikel te vinden, kun je de gewenste zoekterm invoeren in de zoekbalk rechtsboven op onze webshop.
Daarnaast kun je ook de filteropties in de linkerkolom gebruiken. Daar kun je filteren op categorie en prijs om het online shoppen nog gemakkelijker te maken!

Hoelang heb ik garantie op de producten?

Richmond Interiors geeft 1 jaar garantie op hun producten en dat hanteren wij dus ook. Mocht er iets mis zijn met je product of je twijfelt hierover, neem dan gerust contact op.

Verzendkosten & Levertijden

Worden de producten thuisbezorgd?

Natuurlijk worden de producten thuis bezorgt, lekker makkelijk toch. Afhalen is bij ons niet mogelijk. Mocht je niet veel thuis zijn, is het misschien een optie om het product op je werk te laten leveren.
Mocht je twijfelen, neem dan contact op met de klantenservice dan kunnen we overleggen wat voor jou het fijnste is.

Wat zijn de levertijden?

Indien een product op voorraad is, is de verwachte levertijd 5 tot 10 dagen.
Tijdens drukke periodes kan het zijn dat dit wat langer wordt, maar we doen er altijd alles aan om jouw product zo snel mogelijk te leveren. Uiteraard houden we je hiervan op de hoogte.

Is een product niet op voorraad dan is de geschatte levertijd 4 tot 6 weken.
Ook dan houden we je op de hoogte, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Verzendkosten zijn gratis bij besteding vanaf € 250,-.
Daaronder worden er kosten van € 10,-  berekent voor een klein pakket en € 50,- voor meerdere of grote pakketten. Deze kosten staan vermeld bij in de winkelmand.

Retourneren

Hoe kan ik een product terugsturen?

Mocht je een product retour willen sturen, neem dan eerst even contact met ons op. Dan kunnen we overleggen hoe je dit het beste kunt doen. Hieronder staat de uitleg zoals Stichting Webshop Keurmerk, van ons verlangt.

Het retouradres;
Duke Interiors
Afd. Retouren
Graaf van Solmsweg 83
5221BM ‘s Hertogenbosch

Retourbeleid Stichting Webshop Keurmerk
Je hebt een bedenktijd van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Vanaf het moment van de retourmelding heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt én (indien mogelijk, maar zeker wel verwacht) in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw eigen rekening. Wij zullen het bedrag crediteren zodra wij het product hebben ontvangen en hebben kunnen controleren op beschadigingen enz..

Volgens Stichting Webshop Keurmerk ben je verplicht het modelformulier ingevuld met het product te retourneren. Deze kun je hier downloaden. Voor ons is het ook goed als je een mailtje stuurt aan klantenservice@dukeinteriors.nl (kan ook via het contactformulier) met de volgende gegevens;
Bestelnummer / besteldatum / naam product / jouw NAW gegevens en als je wilt ook de reden van retour.

Ik ben niet blij met mijn aankoop. Kan ik het ruilen?

Letterlijk ruilen is niet mogelijk, wel kun je het huidige product terugsturen en een nieuw product bestellen.
Hoe je je huidige product terug kunt sturen staat uitgelegd bij de vraag hierboven, Hoe kan ik een product terugsturen?

Prijzen & Betaalmethodes

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, wij richten ons op consumenten en daarom zijn onze prijzen inclusief BTW.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Op onze website kun je betalen met Ideal, PayPal, Overboeking, Sofort, Creditcard, Klarna ‘achteraf betalen’ en Pay In3, betaal in 3 termijnen.

Hoe werkt Klarna: Gespreid Betalen?

Dat is heel gemakkelijk!

  • In het bestelproces selecteer je ‘Klarna – Gespreid Betalen’ als betaalmethode.
  • Vul je gegevens in en voltooi de bestelling. Heb je nog geen Klarna account, maak deze dan direct aan.
  • Na voltooiing van de bestelling krijg je een mail met het betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in uw Klarna-account.
  • Je betaalt op jouw manier middels het online klantportaal van Klarna of de Klarna-app.

Hoe werkt Pay In3, betalen in 3 termijnen?

Dat is heel gemakkelijk!

  • In het bestelproces selecteer je ‘Pay In3’ als betaalmethode.
  • Betaal vervolgens de eerste termijn via iDeal, vul je gegevens in en voltooi de bestelling.
  • Na voltooiing van de bestelling zullen wij de producten bij Richmond bestellen en zullen ze geleverd worden volgens de verwachte levertijd.
  • Daarna krijg je nog 2x een betaalverzoek van Pay In3, om de resterende bedragen te voldoen. Het volledige bedrag moet binnen 60 dagen (2 maanden) voldaan zijn.

Hoe gebruik ik een waardebon?

Dat is heel gemakkelijk!

• Ga naar je winkelmand. Daar zien je een invulveld met de tekst ‘couponcode’ en daarnaast de knop ‘Waardebon toepassen’.
• In het invulveld couponcode vul je de code in en dan klik je op ‘Waardebon toepassen’.
• Bij de Winkelmand-Totalen kun je zien dat de korting is verrekend.

Klachten

Ik heb een klacht over mijn product, wat moet ik doen?

Dat vinden we heel vervelend! Dus gaan we ons best doen je te helpen.
We vragen je een mail te sturen aan klantenservice@dukeinteriors.nl met daarin de volgende informatie;

  • Het bestelnummer dat je van ons ontvangen hebt.
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht.
  • Foto’s van de klacht, graag in detail en van het geheel van het artikel. En probeer de foto’s zo scherp mogelijk te maken, dan kunnen we goed zien wat je bedoelt.

Zodra we deze mail ontvangen hebben, doen we ons best binnen enkele werkdagen te antwoorden. Het kan zijn dat we met Richmond Interiors in overleg moeten en dat het dus wat langer duurt. Hopelijk heb je hier begrip voor.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Hopelijk hebben we je kunnen helpen met deze antwoorden.

Zo niet, neem dan gerust contact op.